Na tomto poli hospodaří

Red Dot: Best of the Best za vizuální identitu mmcité+

Vztahy
10. 8. 2020

Nový grafický styl pro naši sesterskou značku mmcité+ zaujal mezinárodní porotu v soutěži Red Dot: Brand and Communication Design a probojoval se dokonce na elitní seznam Best of the Best v kategorii Korporátní design a identita.

Ve spolupráci s mmcité+ se nám v průběhu let podařilo pozvednout kvalitu designu v dopravní infrastruktuře a především posunout požadavky na vzhled a funkci sdíleného prostoru u nás i v širším kontextu Střední Evropy.

Dobrá vizuální identita společnosti musí reflektovat její principy a ducha. Ta pro mmcité+ vznikla ve spolupráci s mladými grafiky Markem Nedelkou a Janem Novákem. Vychází z tradice předchozího vizuálu, a přitom výborně obslouží všechny nové způsoby komunikace, včetně toho, že anticipuje potřeby budoucí. Přímo pro mmcité+ pak vzniklo nové písmo Cité Grotesk, dostupné ve třech řezech (Light, Regular a Bold). Zvláštní význam dostalo znamínko +. To nově slouží ke spojování konceptů a prvků přesně tak, jak je pro mmcité+ typické (design+construction, form+function atd.)