Otakar Diblík
V 60.letech výrazná postava československé designérské scény.
Podílel se na volantu a interiéru letounu L200 Morava pro Let Kunovice (1956-59), autobusy Škoda SB, Škoda 706 RTO a luxusní provedení interiéru Škoda 706 EXPO 1958 pro Karosu Vysoké Mýto (1958), obytný přívěs Dingo (60.léta), laminátové čelo lokomotivy Škoda 32E pro Škodu Plzeň (1963-66), traktor Zetor Crystal pro ZKL Brno (1965), ofsetový stroj Adast Romayor pro Adast Adamov (1968).
Po emigraci v roce 1968 se prosadil v milánském studiu Bonetto variabilním svítidlem Flu pro Luce (1980), veřejným telefonním automatem URMET (1987). Od roku 1990 uplatnil své bohaté návrhářské zkušenosti a tvůrčí entuziasmus pedagogickým působením na VŠUP Praha.